keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Luonnonystävä


Mä oon ruvennu luonnonystäväks. Sen näkee siitä et mulla on tollanen vihree pusakka päällä. Luonnonystävillä aina on.
Mä olin varannu pussillisen leipiä ja oisin laupiaasti ja ystävyksellisesti menny syöttään niitä nälkäsille sorsimuksille, mutta...

... ei näkyny sorsimuksia niitten uimapaikalla... (oli vaan paljon räpylänjälkiä)



...eikä niitä ollu rantsussakaan. Ne on vissiin kaikki lähteny Laspalmakseen (vai olikse Lasvekas?) etelänlomalle. Ihmekkään jos lentokentällä on ollu kaikenlaista ruuhkaa ja hässäkkää kun kaikki ne sorsimukset on siellä parveillu ja vaakkunu. Ja ne on taatusti hävittäny kaikki niitten kapsäkit kanssa.
Mä joiduin muuten pesulle tänäaamuna. Koitin selittää ettei nyt voi pestä ku on talvi ja pakkasta, mut mamma ei tajunnu. Höpötti van et nyt mulla on jotain uutta hianoa ranskanmaalaista samppoota. Onneks se ei sentään ollu mitään lemukkisamppoota...

Ei kommentteja: