keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Pönttöpää

Pönttöpäänä

Mä jouduin eilen meneen Sairaalaan (oisko ollu Teho-osasto?) kun mun simmuun oli kasvanu sellanen patti. Mä menin sinne ja sit multa lähtikin taju! Oon kyl kuullu et sairaalas käy silleen, mut itellä ei oo ikinä menny vintti ihan täysin pimeeks. No joka tapaukses ku heräsin ni olin jossain vällyjen alla, ihan eri paikassa ku missä olin simahtanu ja mamma oli kadonnu! Mä aattelin ekaks et se on menny hukkaan tai et mut on dognapattu. Oli vähän semmonen höpö olo... Mä vähän itkin ku en oikein tienny... Mut onneks mamma löytykin sitten, se etti mua seinän toiselta puolelta vaiks mä koitin antaa äänimerkkejä et "Oon tääl toisella puolella, tuu tosta ovesta!". Mammalla on hiukka huono suuntavaisto.
Mun simmu

Mun pitää laittaa voidetta silmään ja ottaa jotain mömmöjä. Saan herkkuja ku oon laittanu rasvaa joten ei yhtään paha. Sit joku oli varmaan kuullu et oon potilaana ku mä sain tänään postipaketissa uuvenlaisia napoja! Kahta eri sorttia! Kohteliaista!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hui kauheeta! Inhottava patti tullu sulle, ku kerran meni ihan vinttiki pimeeks. Hienot naruripset ne kuitenki sulle siellä sairaalassa teki. Hyvä ku saat mömmöjä, ettei sun silmään satu. Tuu pian terveeks!!

t. Morse ja Titi-Uu

Anonyymi kirjoitti...

Kauheeta mitä sulle on tehty! Sua on ommeltu! Hyvä etteivät koko silmää ommelleet kiinni! Ootko nää nyt semmonen toipilas? Kuulostaa ihan siltä tuo mömmö- ja rasvahomma.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä että sait uusia napoja, tarviit nyt kyllä myös paljon kaikkia herkkuja että paranet pian. Mun Turo on kanssa kipeenä, sillä on haava pyllyssä ja sekin saa herkkuja että se paranee nopeemmin. Parane nopeesti ja saa paljon herkkuja, toivoo Onni.

Opri ja Ainu kirjoitti...

Kiitti toivotuksista! Mun noi naruripset on vaan sellaset kertakäyttöjutut, mun täytyy antaa ne pois parin viikon päästä.
Ja onneks ne ei ottanu mun silmää kokonaan pois, oon kuullu et joskus on jollekin käyny silleen. Mä oon varmaan sellanen toipilas, jos se takottaa sitä et otetaan mömmöjä ja lenkillä pitää vaan olla remmissä. Ees pellolla ei saa juosta viipottaa vapaana.
Uusia napoja en oo ees saanu viel maistaa, mamma pihtaa niitä. Meinaakohan se pimittää ne multa?

Kirsi kirjoitti...

Siisti tuollainen vekki silmäkulmassa. Vähänkö sä oot nyt katu-uskottava, kun sulla on arpi silmäluulla.

Me etittiin sun äispän blogia, muttei löydetty heti. Laitatko linkin?

terveisin Juli

hertta kirjoitti...

Muistatko silloin rotureissi harkoissa, kun ihmiset vain söi eivätkä meille antanu mitään. Varo niiden sun uusien napojen kans ettei Heidi syö niitä yksinään, kun sillä selkeesti on taipumusta yksin naposteluun!!!
Ja paranemisiin Päällikkö! Mä lähetän tältä sellaisia tervehtymisajatuksia.

Opri ja Ainu kirjoitti...

Juli: mamma otti sen blogin pois ku ei se osannu kirjottaa sinne mitään. Ois pyytäny mut kirjuriks, oisin kyl voinu alkaakin.
Mä muistan Hertta hyvin sen! Tänään mä sain onneks maistaa niit kalanmakusia napoja. Ne oli hyviä! Pussissa lukee et "meid in itali", ne onkin varmaan jotain kurmeenapoja, eikö?
Mä oon jo aika paljon parantunu. Tänään aamulla sain pikkasenmatkaa kulkee ilman remmiäkin jo.