torstai 18. kesäkuuta 2009

Lokikamujen kaa puistossa


Tavattiin eilen Rajiksessa eli Rajasaaressa lokikamujen kanssa. Se on sellanen koirien puisto missä on piitsi ja kaikkee. Meitä oli Onni ja Kamu ja Turo ja Maarit edusti Helkaa, joka oli kait jotenki estyny. Meillä oli tosi siistii! Me kierrettiin saarta ja polskittiin vähän vedesä ja pojat näytti miten leikitään rymyleikkejä. Mä en uskaltanu mennä mukaan rymyämään vaan huusin pojille et "vähän varovammin hei" ja "varokaa sitä puuta" ja " ei saa purra toiselta päätä poikki". Ei ne mua uskonu. Helkan ois varmaan pitäny olla mukana poliisina.



Mua vähän jänskätti tavata Onskaa, ku se on kuninkas ja niin suvereeni jätkä. Mut meillä oli tosi hauskaa! Meiän pitäis varmaan tavata uudestaankin joskus.

Pojat rymyää
Mä piitsillä
Kuninkas-Onni ja mä
Onska

Kiitos kaikille mukanaolleille!



6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mää en ala!! Piitsi ja rantsuvettä!! Koirapuisto! Mun kamelit! Emmää ollu mitenkää estyny. Mää olin Mummolla ja Carolla kylässä ja ihan hyvin oisin ehtiny tulla moikkaan! Mää luulen että Maarit oli niin mustis, että se kehvelöi multa koko tapahtuman. Kuulemma ei nyt voinu just sillon ottaa mua mukaan. Niinpä! Varmaan ei just sillon voinu, ku mulla ois ollu tärkee kokous ja työhommiaki! Mää alan pitää sitä vähän tarkemmin silmällä... ettei toista kertaa pääse tämmöstä käymään.

nnora kirjoitti...

Ai tekin olitte! Oltaispa tiedetty kun oltiin just eilen kaverin kanssa Rajiksessa. :D Mihin aikaan olitte ku me ei ainakaan muita lampureita nähty siinä 17-19 aikaan?

Opri ja Ainu kirjoitti...

No kyl se Maarit on sit aika ketku jos se tolleen sua narras! Se vaikutti kyl niin luotettavalta ettei se varmaan tarkotuksella sua oo huijannu. Tuut sitten seuraaval kerralla. Tai me voiaan tulla teillepäin. Joo, pääsisin mäkin sit joskus reissuun! Voitais tulla tsuh-tsuhilla!
Noora:Me oltiin iltapäivällä Rajiksessa.

hertta kirjoitti...

Hitsi, kun Even piti mennä kattoon jotain tyhmistä teatteri juttua!! Mä olisin halunnu tulla kans!!

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö oli huippu keikka! Mut vähän kyllä törtsyä et Helka ei päässy.

Opri ja Ainu kirjoitti...

Juu kyl Helkan ja Hertan ois pitäny päästä kans!