maanantai 21. maaliskuuta 2011

Rallia ja jänskiä leluja

Lauantaina, ku jokainen fiksu koira tsillaa ja nukkuu pitkään, Opri heräs ällöaikasin ja höpis vaan et "Rasmus hakee mut ja mun pitää mennä". Se oli ihan lääpällään yhen Rasmuksen perään ja innoissan et se pääs Rasmuksen kanssa autoreissulle. Ne meni Porvooseen, eikä tällä kertaa näytteleen vaan kilpailemaan rally-tokossa. Ne oli reissussa koko päivän ja kun Opri tuli takas kotiin niin sil oli palkintoja mukana! Pussi napoja ja sikasipsi! Se oli tullu kolmanneks sen namiluokassa! Ja kaikenlisäks Santtu-partis oli antanu sille omanki palkinto napopussinsa!

Mut oli mullekin hyötyä Oprin taidoista. Mä söin sen sikasipsin ja tänään mamma sit osti meille huimia leluja kisapalkaks. Mäkin sain ku oon ollu niin hyvä koutsi Oprille. Tällasia ne lelut on:



Niihin voi laittaa namusia sisälle ja sit onkii niitä ulos niistä. Aika kehittävää musta. Ja tossa kuutiossa on kaikenlisäks vinkuleluja viel sisällä, Ihan vakiona. Mamma vaan on hiukka nuiva ja latto noi lelut kaappiin piilon ku oltiin leikitty niillä vähän aikaa. Musta aika kohtuutonta pimittää toisten lelut tolleen. Eikö?

T:Wappu

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oho teillähän on ollu vielä kunnon bileet! Mä voisin Wappu viedä Oprin vielä tässä kevään/kesän mittaan uudelleki reissulle, jos se vaan saa lähtä? Mun ihminen ajaa ihan nätisti ku mun toinen ihminen pitää huolen että se ei kaahaile. Vaikka Oprista pitäski aina ajaa lujempaa :D
T. Rasmus

Opri ja Ainu kirjoitti...

Kyl se saa lähteä. Saan olla rauhassa sillon. Oon sanonu Oprille ettei se saa hoputtaa toisia ajamisen kanssa. Ku Poliisi voi sit pysäyttää ja torua.

Opri ja Ainu kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Helka kirjoitti...

Teidän Opri on kyllä hienosti kasvanu ja aikuistunu! En tiiä miten meidän Lotan käy, kun ei se tunnu ollenkaan miettivän ammatinvalinta-asioita. Se vaan huvittelee ja flirttailee pojille. Kyllä mä sen ikäsenä olin jo ottanut vähän enemmänkin kuin eka askeleet paimenkoiran uralla...

Opri ja Ainu kirjoitti...

Opri onki aina ollu sellanen pikkuvanha. Sil on sellanen wotevör-asenne. Se on kyl joskus hiukan ärsyttävää ku se on olevinaan niin kuulia. Se on nyt päättäny et se on rally-näyttelijä. Ja ehkä myös tuote-esittelijä. Sitä se on kerran tehnykin ku se oli mamman töissä pelaamassa koirien pelejä.

Wappu