lauantai 15. toukokuuta 2010

Taas piti edustaa...

"Ikäisekseen hyvin kehittynyt. Lupaava pää. Tyypillinen ylälinja. Hyvä runko ja luusto. Hyvät takakulmat. Häntä melko kiertynyt. Ahtaat takaliikkeet. Hyvät sivuliikkeet. Hyvä karva"

Tolleen luki mun paperissa jonka sain yheltä tuomitsemistädiltä tuolla ku olin taas näyttelemässä. Sit sain sellasen ruusukkeen missä lukee KP. Tarkottaa varmaan "Kaikkein Paras". Mun sisko Tuulikin sai sellasen. Se pääs järjestysjonossa mun edelle, mut se tekikin jo autossa selväks et se on Pomo.


T:Näyttelijä-Opri

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö sulla on lupaava näyttelijän ura ku nyt oot jo Kaikkein Paras! Hyvä sä!

Opri ja Ainu kirjoitti...

Kiitti Onni! Mä meinaan viel näytellä uudestaankin. Se oli ihan hauskaa ja sit sai rillimakkaraa palkaks.